Bądźmy w kontakcie!

Oglądalność

“Jaka to melodia?” ze świetną oglądalnością!

Pierwszego dnia 2019 roku TVP 1 z udziałami 11,6% była liderem widowni spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Największym zainteresowaniem widzów cieszył się pierwszy w tym roku odcinek programu „Jaka to melodia?” i transmisja z Pucharu Świata w skokach narciarskich.

Daniel Pietrzykowski

Opublikowano

.

Jaka to melodia? fot. TVP

Pierwszego dnia 2019 roku TVP 1 z udziałami 11,6% była liderem widowni spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Największym zainteresowaniem widzów cieszył się pierwszy w tym roku odcinek programu „Jaka to melodia?” i transmisja z Pucharu Świata w skokach narciarskich.

Prowadzona przez Norbiego „Jaka to melodia?” w Nowym Roku zgromadziła aż 2,7 mln widzów (udziały 17,4%). To najlepszy wynik programu od 21 stycznia 2018. Gościem specjalnym noworocznego wydania był Michał Milowicz, który wykonał przebój Elvisa Presleya  „Jailhouse Rock”.

Ponad 4 mln widzów (27% udz.) obejrzało w TVP 1 wczorajszy konkurs Pucharu Świata
w skokach narciarskich – Turniej Czterech Skoczni w Garmisch-Partenkirchen. To był także dobry dzień dla polskiego zawodnika, Dawid Kubacki zajął trzecie miejsce w drugim konkursie Turnieju Czterech Skoczni, stanął na podium.

We wtorkowy wieczór wielkich emocji nie zabrakło również widzom Dwójki. Premierowy odcinek drugiej edycji muzycznego show „The Voice Kids” obejrzało 1,8 mln widzów (10,8% udz.).

Jury - The Voice of Kids 2

Jury – The Voice of Kids 2

współpracownik tvdzis.pl Interesuje się fotografią, filmami oraz telewizją. Jestem fanem House of Cards, Strangers Things, ER, Boston Legal i Modern Family.

Kliknij, aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Polsat

„Wydarzenia” i „Interwencja” z rekordami tego roku!

Lipiec był najlepszym miesiącem dla głównego wydania „Wydarzeń”. Emitowany codziennie o godzinie 18:50 flagowy serwis informacyjny Telewizji Polsat śledziło w lipcu średnio prawie 2 miliony widzów

Dawid Propolis

Opublikowano

.

fot. Polsat

Lipiec był najlepszym miesiącem dla głównego wydania „Wydarzeń”. Emitowany codziennie o godzinie 18:50 flagowy serwis informacyjny Telewizji Polsat śledziło w lipcu średnio prawie 2 miliony widzów, co przełożyło się na 19,0% udziałów grupie 4+ oraz 20,5% w grupie komercyjnej. W porównaniu z lipcem 2018 oznacza to wzrost udziałów wśród wszystkich badanych o 7% i o 13% w grupie 16-49!

Dla Polsat News to również najlepszy pod względem wyników miesiąc od początku tego roku. Kanał zakończył lipiec udziałami w rynku na poziomie 1,3% w grupie 4+ i 0,9% w grupie komercyjnej. Polsat News może również pochwalić się wzrostem udziałów w ujęciu rok do roku w przypadku grupy komercyjnej, w której zanotował wzrost o 4%. 

Popołudniowe newsy

wydarzenia polsat po południu
Popołudniowe wydania programu cieszą się coraz większą sympatią widzów.

Popołudniowe pasmo informacyjno-publicystyczne kontynuuje bardzo dobrą passę.. „Wydarzenia 15:50” z udziałami w rynku na poziomie 20% w grupie komercyjnej zanotowały najlepszy miesiąc w tym roku. Tym samym, wobec analogicznego okresu w roku ubiegłym, poprawiły wynik o 7%. W grupie wszystkich badanych popołudniowe wydanie „Wydarzeń” gromadziło średnio niemal 1,3 mln widzów, co przełożyło się na udziały przekraczające 18%.

Interwencja coraz bardziej lubiana

Magazyn „Interwencja” z wynikiem 16,3% w grupie wiekowej 16-49 utrzymał swój tegoroczny rekord z poprzedniego miesiąca. W grupie wszystkich badanych „Interwencja”, przygotowywana przez dziennikarzy Pionu Informacji i Publicystyki Polsat News, zgromadziła średnio niemal 1,1 widzów, co przełożyło się na 15% udziału w rynku. Taki wynik oznacza dla „Interwencji” wzrost udziałów aż o 12% w ujęciu rok do roku.

W paśmie emisji  „Wydarzeń” i „Interwencji” w lipcu Polsat był stacją numer 1 zarówno wśród wszystkich badanych, jak i w grupie komercyjnej.

Zobacz najnowsze wydania programu online

Czytaj dalej. Kliknij!

Seriale

“Zniewolona” hitem TVP

Serial „Zniewolona” był najchętniej oglądanym tytułem miesiąca, natomiast magazyn reporterski „Alarm!” zgromadził najliczniejszą widownię od początku emisji.

Dawid Propolis

Opublikowano

.

Zniewolona hit TVP

Serial „Zniewolona” był najchętniej oglądanym tytułem miesiąca, natomiast magazyn reporterski „Alarm!” zgromadził najliczniejszą widownię od początku emisji. Wzrosły również udziały kanałów tematycznych: TVP Info, TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Kultura i TVP Historia, a antena TVP3 odnotowała najlepszy wynik od 2016 roku.  

W analizowanym miesiącu cała grupa TVP z udziałami 28,3% umocniła swoją pozycję lidera rynku. Widzowie najchętniej oglądali serial „Zniewolona”. Nowy tytuł TVP1 z odcinka na odcinek przyciąga coraz więcej widzów, a 31 lipca zgromadził rekordową widownię – prawie 2,7 mln osób.

Wśród 10 najpopularniejszych tytułów lipca znalazły się również: „Sprawa dla reportera” z widownią 2,5 mln (4 lipca), „Koło fortuny”, które 7 lipca obejrzało 2,3 mln osób, „Ojciec Mateusz” z widownią 2,3 mln (18 lipca) oraz „Alarm!”, który 29 lipca oglądało 2,2 mln widzów.

Muzyczna trasa Dwójki

TVP2, której miesięczne udziały wyniosły 7,4%, odnotowała ponad 10% wzrost w porównaniu do lipca 2018. Najliczniej oglądanym tytułem Dwójki był premierowy koncert „Lato Muzyka Zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki”. Transmisję ze Stalowej Woli obejrzało 7 lipca ponad 2 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności relację z zobaczyło 2,6 mln osób.

Średnie udziały TVP3 w lipcu 2019 wyniosły 1,11% i były wyższe o 13,3% od wyniku z analogicznego okresu w 2018. W niedzielę 28 lipca antena osiągnęła rekordowy wynik – 1,5% udziałów. Jak pokazują dane telemetryczne od stycznia 2019 TVP3 konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową, a średnie miesięczne udziały anteny systematycznie rosną.

Kanały tematyczne z sukcesami

TVP Info, główna antena informacyjna Telewizji Polskiej, z udziałami 3,9% odnotowała w lipcu 2019 ponad 6% wzrost i awansowała w rankingu wszystkich kanałów telewizyjnych na 6. pozycję.

ZOBACZ SERIAL “ZNIEWOLONA” W TVP.VOD

Rosną również udziały pozostałych anten tematycznych Telewizji Polskiej. TVP Seriale z wynikiem 1,6% w lipcu umocniły swoją pozycję na rynku awansując z 14. na 15. miejsce. Natomiast TVP Rozrywka odnotowała wzrost udziałów aż o 35% do poziomu 0,54%. Również TVP Historia może pochwalić się w lipcu doskonałym wynikiem. Udziały anteny wzrosły o 7% i na koniec miesiąca wyniosły 0,62%. Z kolei TVP Kultura awansowała w rankingu z 41. na 35. miejsce z udziałami 0,46%.

Czytaj dalej. Kliknij!

Polsat

“Wydarzenia” Polsatu chętniej oglądane

Wysokie wzrosty oglądalności w grupie komercyjnej w porównaniu rok do roku głównego i popołudniowego wydania flagowego programu informacyjnego Telewizji Polsat.

Dawid Propolis

Opublikowano

.

fot. Polsat




Wysokie wzrosty oglądalności w grupie komercyjnej w porównaniu rok do roku głównego i popołudniowego wydania flagowego programu informacyjnego Telewizji Polsat.

Główne wydanie „Wydarzeń” emitowane codziennie o godzinie 18:50 śledziło w czerwcu łącznie na antenie Polsatu i Polsatu News średnio prawie 1,7 miliona widzów co przełożyło się na 17,5% udziałów grupie 4+ oraz 18,8% w grupie komercyjnej. W porównaniu z czerwcem 2018 oznacza to wzrost udziałów wśród wszystkich badanych o 7% i aż o 18% w grupie 16-49! Spośród głównych wydań programów informacyjnych największych stacji w Polsce tylko „Wydarzenia” mogą się pochwalić aż tak wysokim wzrostem udziałów w obu grupach.

ZOBACZ WYDARZENIA NA PLATFORMIE IPLA

Bardzo dobre wyniki oglądalności w czerwcu uzyskało również popołudniowe wydanie „Wydarzeń”, które w poprzednim miesiącu oglądało średnio ponad 1,1 miliona widzów co przełożyło się na 16,7% SHR w grupie 4+ oraz 19,4% udziałów w grupie 16-49. W przypadku grupy komercyjnej „Wydarzenia 15:50” uzyskały aż o 19% lepszy wynik w porównaniu z analogicznym miesiącem w roku ubiegłym.

Sama stacja Polsat News również może pochwalić się wzrostem udziałów w ujęciu rok do roku. W przypadku grupy wszystkich badanych kanał informacyjny uzyskał wynik lepszy o 3%, a w grupie komercyjnej o 9%.

 

NIEZWYKŁA PASJA BARTOSZA KURKA




Czytaj dalej. Kliknij!

Subskrybuj powiadomienia!

Bądź na bieżąco!
Reklama

Facebook

Reklama

Popularne