Connect with us

Seriale

“Zniewolona” hitem TVP

Serial „Zniewolona” był najchętniej oglądanym tytułem miesiąca, natomiast magazyn reporterski „Alarm!” zgromadził najliczniejszą widownię od początku emisji.

Reklamy
Zniewolona hit TVP

Serial „Zniewolona” był najchętniej oglądanym tytułem miesiąca, natomiast magazyn reporterski „Alarm!” zgromadził najliczniejszą widownię od początku emisji. Wzrosły również udziały kanałów tematycznych: TVP Info, TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Kultura i TVP Historia, a antena TVP3 odnotowała najlepszy wynik od 2016 roku.  

W analizowanym miesiącu cała grupa TVP z udziałami 28,3% umocniła swoją pozycję lidera rynku. Widzowie najchętniej oglądali serial „Zniewolona”. Nowy tytuł TVP1 z odcinka na odcinek przyciąga coraz więcej widzów, a 31 lipca zgromadził rekordową widownię – prawie 2,7 mln osób.

Wśród 10 najpopularniejszych tytułów lipca znalazły się również: „Sprawa dla reportera” z widownią 2,5 mln (4 lipca), „Koło fortuny”, które 7 lipca obejrzało 2,3 mln osób, „Ojciec Mateusz” z widownią 2,3 mln (18 lipca) oraz „Alarm!”, który 29 lipca oglądało 2,2 mln widzów.

Muzyczna trasa Dwójki

TVP2, której miesięczne udziały wyniosły 7,4%, odnotowała ponad 10% wzrost w porównaniu do lipca 2018. Najliczniej oglądanym tytułem Dwójki był premierowy koncert „Lato Muzyka Zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki”. Transmisję ze Stalowej Woli obejrzało 7 lipca ponad 2 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności relację z zobaczyło 2,6 mln osób.

Średnie udziały TVP3 w lipcu 2019 wyniosły 1,11% i były wyższe o 13,3% od wyniku z analogicznego okresu w 2018. W niedzielę 28 lipca antena osiągnęła rekordowy wynik – 1,5% udziałów. Jak pokazują dane telemetryczne od stycznia 2019 TVP3 konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową, a średnie miesięczne udziały anteny systematycznie rosną.

Kanały tematyczne z sukcesami

TVP Info, główna antena informacyjna Telewizji Polskiej, z udziałami 3,9% odnotowała w lipcu 2019 ponad 6% wzrost i awansowała w rankingu wszystkich kanałów telewizyjnych na 6. pozycję.

ZOBACZ SERIAL “ZNIEWOLONA” W TVP.VOD

Rosną również udziały pozostałych anten tematycznych Telewizji Polskiej. TVP Seriale z wynikiem 1,6% w lipcu umocniły swoją pozycję na rynku awansując z 14. na 15. miejsce. Natomiast TVP Rozrywka odnotowała wzrost udziałów aż o 35% do poziomu 0,54%. Również TVP Historia może pochwalić się w lipcu doskonałym wynikiem. Udziały anteny wzrosły o 7% i na koniec miesiąca wyniosły 0,62%. Z kolei TVP Kultura awansowała w rankingu z 41. na 35. miejsce z udziałami 0,46%.

Reklamy
Avatar
Written By

Fan Netflixa. Uwielbia wszystko co związane z nowymi technologiami. W telewizji lubi reality show oraz programy rozrywkowe.

Subskrybuj powiadomienia!

Bądź na bieżąco!

Facebook

Popularne

Zawsze warto, sezon 1, fot. Polsat Zawsze warto, sezon 1, fot. Polsat

Zawsze Warto – ostatni odcinek!

Polsat

M jak miłość: ostatni odcinek

M jak miłość

Telewizja Polska z nową oprawą prognozy pogody

TVP1

Szansa na sukces: Tomasz Jarosz zwyciężył program!

Szansa na sukces

Advertisement https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js
Connect