Bądźmy w kontakcie!

TVN Fabuła

Andrzej Chyra w TVN Fabuła

Andrzej Chyra gosciem pierwszego odcinka “Szkoły filmowej” w TVN Fabuła.

Magdalena Pełek

Opublikowano

.

Szkoła filmowa, Andrzej Chyra, Kinga Burzyńska, TVN Fabula

Andrzej Chyra gosciem pierwszego odcinka “Szkoły filmowej” w TVN Fabuła.

„Szkoła filmowa” to zapis niezwykłych rozmów, w trakcie których artyści opowiadają o kulisach swojej pracy, wspomnieniach z planów filmowych, osobach, które podziwiają i z którymi chcieliby pracować. W programie nie brakuje też wspomnień związanych z czasami, gdy sami uczęszczali do szkół filmowych. Dzięki magicznej atmosferze sali kinowej i klimatowi stworzonemu przez prowadzącą Kingę Burzyńską, widzowie mogą przenieść się w świat srebrnego ekranu i odkryć go z nieznanej dotąd strony.

Dziennikarka Kinga Burzyńska na swoim koncie ma niezliczoną ilość wywiadów. Gwiazdy nie mają przed nią tajemnic. Tym razem na wprost Kingi usiądą największe osobowości polskiego kina i teatru, a prowadząca skutecznie wypyta ich o historie związane z aktorstwem.

Gościem pierwszego odcinka będzie aktor Andrzej Chyra. Co zdradzi swojej rozmówczyni?

W kolejnych odcinkach zobaczymy Jerzego Stuhra, Jowitę Budnik i Wojciecha Pszoniaka.

PREMIERA 18 STYCZNIA, CZWARTEK, GODZ. 11.00

Cześć jestem Magda. Od zawsze całą swoją wolną chwilę przeznaczam na moje ulubione seriale. Kocham "Przyjaciół". Nie pogardzę też dobrymi telewizyjnymi programami.

Kliknij, aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

TTV

Discovery Communications przejmuje TVN

Discovery Communications ogłosiło dzisiaj zakończenie przejęcia firmy Scripps Networks Interactive właściciela telewizji TVN. Co to w praktyce oznacza dla widzów?

Dawid Propolis

Opublikowano

.

Discovery Channel przejmuje TVN

Discovery Communications ogłosiło dzisiaj zakończenie przejęcia firmy Scripps Networks Interactive właściciela telewizji TVN.  Co to w praktyce oznacza dla widzów?

W Polsce będzie działać medialny gigant. Spółka Discovery (bo tak będzie nazywać się firma po połączeniu) będzie zarządzać kanałami TVN ( TVN 24, TVN 7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Fabuła, iTVN, TTV), Discovery (Discovery Channel, Discovery Science itd.), DTX, Metro TV, TLC, HGTV, Food Network, Travel Channel i Eurosport oraz serwisami internetowymi (w tym popularnym player.pl). Łącznie firma będzie docierać do widzów w 220 krajach i terytoriach w 50 językach. Rocznie wyprodukuje ponad 8 tysięcy godzin własnych produkcji.

– Dzisiaj stajemy się jeszcze silniejszą i bardziej zdywersyfikowaną firmą medialną, do której należy portfolio marek telewizyjnych cieszących się uznaniem na całym świecie. – powiedział David Zaslav, President i CEO w Discovery. „Jako wiodący koncern medialny, nowe Discovery będzie bawić, edukować i inspirować widzów na całym świecie poprzez wszystkie platformy. Co więcej, reklamodawcom i dystrybutorom zaoferujemy nowe możliwości dotarcia do najbardziej pożądanych grup docelowych, na niespotykaną dotąd skalę. Dzięki fuzji stworzymy też zupełnie nową wartość dla wszystkich naszych interesariuszy.

W ramach globalnej transakcji, Discovery stało się nowym właścicielem TVN, należącej do SNI wiodącej grupy medialnej w Polsce.

Od ponad 20 lat Discovery i TVN dostarczają polskim widzom najwyższej jakości rozrywki i pomagają im poznawać otaczający świat. Z podziwem obserwowałam rozwój TVN i bardzo się cieszę, że odtąd będziemy już wspólnie inspirować widzów w Polsce. W tej chwili otwiera się przed nami wiele możliwości. Będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby odbiorców i partnerów, wykorzystując potencjał telewizji linearnej oraz innych platform – podkreśliła Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA.

– Zakończenie transakcji połączenia Scripps Networks Interactive z Discovery Communications to niezwykle ważny moment w historii TVN. Będąc częścią nowej globalnej organizacji, mamy szansę promować polskie osiągnięcia telewizyjne na całym świecie. Jestem przekonany, że z naszym doświadczeniem i potencjałem produkcyjnym, sprawdzonymi partnerami oraz charyzmatycznymi gwiazdami, TVN będzie odgrywał ważną rolę w strategii nowej firmy. Jesteśmy dumni, że możemy połączyć się ze znakomitym zespołem Discovery i zacząć razem tworzyć nową jakość w produkcji treści telewizyjnych. – powiedział Jim Samples, prezes zarządu i dyrektor zarządzający TVN S.A.

Polska od wielu lat była ważnym rynkiem dla Discovery, a Warszawa strategiczną lokalizacją dla całego regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), który jest zarządzany przez Polkę, Katarzynę Kieli. Polska jest obecnie jednym z najważniejszych dla Discovery rynków na świecie oraz najważniejszym rynkiem w regionie EMEA.

Od redakcji. Jak zmiana wpłynie na polski rynek? Powstanie ogromny gigant, który będzie mógł produkować treści dopasowane do różnych grup widzów oraz dysponujący wielkim budżetem. Nowa firma może jeszcze skuteczniej walczyć o prawa filmowe, sportowe oraz produkować wymagające finansowo widowiska. Widzowie mogą również spodziewać się zmian na antenie w postaci zmodyfikowanych ramówek swoich ulubionych kanałów. Z dużym prawdopodobieństwem nowa firma nie będzie rozwijać równolegle stacji posiadających zbliżony profil np. TLC i TVN Style. Obecność TVN i Eurosport w jednej rodzinie może również oznaczać obecność sportu na tzw. “otwartej antenie”, która jest dostępna za darmo w DVB-T. Jakie zmiany rzeczywiście planuje Discovery względem Polski i TVN? O tym przekonamy się w ciągu najbliższych miesięcy.

Czytaj dalej. Kliknij!

TVN Fabuła

TVN Fabuła: Jesienne wieczory z Bridget Jones

W listopadzie dni stają się coraz krótsze, po zmroku jest chłodno i nieprzyjemnie, a nastrój zdecydowanie się pogarsza. TVN Fabuła rozpoczyna walkę z jesiennym przygnębieniem, zapewniając widzom odpowiednie towarzystwo. Spotkanie z Bridget Jones –  najzabawniejszą trzydziestką z nadwagą, słabością do papierosów i drinków już 3 i 4 listopada „Dzienniku Bridget Jones”  i „Bridget Jones: w pogoni za rozumem”.

Magdalena Pełek

Opublikowano

.

W listopadzie dni stają się coraz krótsze, po zmroku jest chłodno i nieprzyjemnie, a nastrój zdecydowanie się pogarsza. TVN Fabuła rozpoczyna walkę z jesiennym przygnębieniem, zapewniając widzom odpowiednie towarzystwo. Spotkanie z Bridget Jones –  najzabawniejszą trzydziestką z nadwagą, słabością do papierosów i drinków już 3 i 4 listopada „Dzienniku Bridget Jones”  i „Bridget Jones: w pogoni za rozumem”.

Ekranizacje bestsellerowych powieści Helen Fielding, z udziałem Renée Zellweger, Hugh Granta i Colina Firth, to najskuteczniejszy sposób na poprawę humoru! „Dziennik Bridget Jones” opowiada o życiu singielki po trzydziestce. Bridget wierzy, że wszystko się zmieni, gdy tylko zrzuci kilka kilogramów, przestanie palić, osiągnie wewnętrzną równowagę i pozna odpowiedzialnego mężczyznę. Jej droga do doskonałości jest niezwykle wyboista, zabawna i pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji.

„Bridget Jones: w pogoni za rozumem” to powrót czarującej, autentycznej i bez końca poszukującej szczęścia bohaterki. Choć singielką już nie jest, nadal walczy z krągłościami, skłonnością do używek i przeciwnościami losu.

Bridget Jones to niewątpliwie symbol współczesnej kobiety, która nieustannie zmaga się z nadwagą, nałogami  i mężczyznami. Nikt tak jak ona nie potrafi wprowadzić każdego widza w dobry humor.

„Dziennik Bridget Jones”w TVN Fabuła już 3 listopada o 21:00.

„Bridget Jones: w pogoni za rozumem” 4 listopada o 21:00.

Czytaj dalej. Kliknij!

TVN Fabuła

Ania Wendzikowska w nowym programie w TVN Fabuła

Aktorka w swoim nowym programie „Dziewczyny z Hollywood” będzie starała się poznać te sekrety.

Dawid Propolis

Opublikowano

.

Są takie kobiety, które mają w sobie coś tak inspirującego, że stają się wzorem do naśladowania dla milionów kobiet. Ania Wendzikowska w swoim nowym programie „Dziewczyny z Hollywood” będzie starała się poznać te sekrety.

Dziennikarka zajmie się ikonami mody i stylu. Zdradzi w nim m. in. ciekawostki z prywatnego życia gwiazd, opowie o sposobach dbania o urodę, ulubionych przepisach, ukochanych zwyczajach. Spróbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, w czym tkwił sekret „dziewczyn z Hollywood”.1


W najbliższych odcinkach:

Audrey Hepburn

Audrey Hepburn, przez całe życie była inspiracją dla kobiet. Była nie tylko utalentowaną aktorką, ikoną mody, ale także pomagała innym. Choć od jej śmierci minęło ponad 20 lat, nadal miliony kobiet na całym świecie, czerpią garściami z jej ponadczasowego stylu. Ania Wendzikowska przyjrzy się na czym polegał sekret tej skromnej i uroczej aktorki, którą pokochał cały świat.

Emisja 11 kwietnia, wtorek godz. 11:05 w TVN Fabuła


Sophia Loren

Sophia Loren, włoski towar eksportowy. Kobieca, zmysłowa, apetyczna. Przez lata wypracowała charakterystyczny styl – rozkloszowane sukienki i głębokie dekolty, które eksponowały jej atuty. W tym odcinku Ania Wendzikowska zaprosi na lekcję urody z włoską boginią ekranu. Będą makijażowe triki i sposoby na „kocie spojrzenie”,  nie zabraknie także przepisów kulinarnych, bo Loren jak na Włoszkę przystało stroni od diet i uwielbia makarony.

Emisja 18 kwietnia, wtorek godz. 11:05 w TVN Fabuła

 

Marilyn Monroe

Najbardziej popularna blondynka na świecie, która tak naprawdę jasny kolor włosów zawdzięcza koloryzacji. Seksowna legenda kina, symbol kobiecości, ikona stylu i mody lat   50., wylansowała styl nazywany pin-up. To ucieleśnienie seksapilu, wciąż stanowi niedościgniony wzór dla współczesnych gwiazd Hollywood, inspiruje artystów i projektantów mody. Ania w odcinku spróbuje odkryć tajemnice jej czaru.

Emisja 25 kwietnia, wtorek godz. 11:05 w TVN Fabuła

Czytaj dalej. Kliknij!

Popularne