Bądźmy w kontakcie!

Metro

Cezary Żak promuje METRO, Telewizję WP i ZOOM TV

Operator ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej EmiTel oraz nadawcy kanałów telewizyjnych METRO, Telewizja WP i ZOOM TV łączą siły w ramach wspólnej kampanii informacyjnej pt. „Chwyć pilota i sam wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej”. W ten sposób nadawcy będą zachęcać widzów w całej Polsce do takiego przestrojenia swoich telewizorów i dekoderów oraz modernizacji instalacji antenowej, by mogli odbierać trzy nowe kanały. Twarzą akcji jest popularny aktor Cezary Żak.

Dawid Propolis

Opublikowano

on

Cezary Żak w kampanii Emitel

Popularny aktor Cezary Żak został twarzą nowej kampanii naziemnej telewizji cyfrowej. Nadawcy mają nadzieję, że popularny aktor przekona widzów do przestrojenia swoich dekoderów i anten.

Operator ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej EmiTel oraz nadawcy kanałów telewizyjnych METRO, Telewizja WP i ZOOM TV łączą siły w ramach wspólnej kampanii informacyjnej pt. „Chwyć pilota i sam wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej”. W ten sposób nadawcy będą zachęcać widzów w całej Polsce do takiego przestrojenia swoich telewizorów i dekoderów oraz modernizacji instalacji antenowej, by mogli odbierać trzy nowe kanały. Twarzą akcji jest popularny aktor Cezary Żak.

TVP zapowiada, że już wkrótce na MUX8 zawita TVP Sport HD. Ma to ścisły związek z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej. Nadal jednak nie potwierdzono oficjalnie daty startu programu.

 Instrukcję dotyczącą sposobu przeprogramowania odbiorników i dekoderów można znaleźć na: www.nowekanaly.pl oraz dzwoniąc pod numer infolinii: 12 627 32 80. 

 

Od niedawna w redakcji tvdzis.pl. Uwielbia wszystko co związane z nowymi technologiami. W telewizji lubi reality show oraz programy rozrywkowe.

Kliknij, aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Metro

OBCY – legendarna saga w telewizji Metro

Legendarna seria „Obcy” stała się obiektem kultu milionów widzów na całym świecie. Pierwsze dwie części otrzymały Oscary za efekty specjalne. „Obcy – 8. pasażer Nostromo” – film w reż. Ridley’a Scotta, rozpoczynający sagę, został uznany przez Kongres USA za dziedzictwo kulturowe kraju, objęte szczególną ochroną. Ellen Ripley, wykreowaną przez fenomenalną Sigourney Weaver, uznano za jedną z najbardziej charakterystycznych i najważniejszych kobiecych bohaterów w całej historii kinematografii. Pierwsze cztery części legendarnej sagii „Obcy” już w maju, w każdą niedziele w telewizji Metro.

Dawid Propolis

Opublikowano

on

Sigourney Weaver

Legendarna seria „Obcy” stała się obiektem kultu milionów widzów na całym świecie. Pierwsze dwie części otrzymały Oscary za efekty specjalne. „Obcy – 8. pasażer Nostromo” – film w reż. Ridley’a Scotta, rozpoczynający sagę, został uznany przez Kongres USA za dziedzictwo kulturowe kraju, objęte szczególną ochroną. Ellen Ripley, wykreowaną przez fenomenalną Sigourney Weaver, uznano za jedną z najbardziej charakterystycznych i najważniejszych kobiecych bohaterów w całej historii kinematografii. Pierwsze cztery części legendarnej sagii „Obcy” już w maju, w każdą niedziele w telewizji Metro.

Kosmos. Oddalony tysiące kilometrów wszechświat. Załoga statku „Nostromo” ogarnięta stanem hibernacji nie spodziewa się żadnych sensacji. Nagły sygnał S.O.S. nadawany z planety LV-240 przerywa ich spokój. Rozpoczynają akcję ratunkową na niezbadanej dotąd planecie. Jeszcze nie wiedzą, że lada moment sami będą potrzebować pomocy. Jeden z członków załogi, Kane, zostaje zaatakowany przez przerażające stworzenie. Sygnał S.O.S. był tak naprawdę ostrzeżeniem… Nieświadoma niebezpieczeństwa załoga bada stwora, który zapuszcza korzenie…w ciele kosmonauty. Ich horror dopiero się zaczyna. Ekipa rozpoczyna nierówną walkę z potworem, który może zniszczyć cały gatunek ludzki. Czy misja zakończy się sukcesem?

Za sukces można z pewnością uznać stworzenie samego potwora, który wymknął się spod dotychczasowego, sztampowego ujęcia kosmity. Kreacja Obcego została powierzona w ręce szalonego, szwajcarskiego malarza surrealisty, Hansa Rudolfa Gigera. Na potrzeby filmu ożywił jeden ze swoich sennych koszmarów i za podstawę stwora wybrał prawdziwą ludzką czaszkę. Sama postać budziła grozę nawet w ekipie realizującej film. A dla dodania realizmu moment „narodzin” Obcego, kiedy wyrwał się z klatki piersiowej jednego z członków załogi, był do końca owiany tajemnicą. Wzbudził przez to przerażenie nawet wśród nieświadomej niczego produkcji.

To właśnie od momentu „narodzenia” Obcego rozpoczyna się walka o przetrwanie i uratowanie życia ludzkiego. Staje się to motywem przewodnim we wszystkich czterech filmach legendarnej sagi. Główna odpowiedzialność spoczywa w rękach Ellen Ripley, członkini statku Nostromo, zaatakowanego przez Obcego. Sigourney Weaver, która wcieliła się w postać Ripley, do dziś uznawana jest za jedną z najbardziej charyzmatycznych kobiecych bohaterek w całej historii kinematografii. A jednak, wracając do początków, niewiele brakowało by nie zagrała tej roli. Bliżej było jej bowiem do Szekspira, niż do fantastycznych tworów. Finalnie Sigourney zaryzykowała i wykreowała wyjątkową postać, całkowicie odbiegającą od kobiecego stereotypu. Ripley jest człowiekiem, dopiero potem kobietą – komentowała Weaver. Podjęcie ryzyka, opłaciło się. W 1987 r. aktorka otrzymała nominację do Oscara za najlepszą pierwszoplanową rolę żeńską w drugiej części sagi „Obcy – decydujące starcie” w reż. Jamesa Camerona. Stała się królową filmów science-fiction.

„OBCY” NIE MUSI BYĆ OBCY – CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ O LEGENENDARNEJ SERII:

  • Dwie pierwsze części produkcji otrzymały Oscary za efekty specjalne.
  • W 2002 roku Kongres USA uznał „Obcego – 8. pasażera Nostromo” za dziedzictwo kulturowe kraju.
  • Aktorzy, którzy zagrali Colonial Marines (oprócz Micheale Biehna) wzięli udział w dwutygodniowym treningu zorganizowanym przez S.A.S. (elitarna jednostka sił specjalnych armii brytyjskiej).
  • Sigourney Weaver nie chciała, aby jej postać używała broni. Jednak zmieniła swoje zdanie po tym, kiedy reżyser zaprosił ją na strzelnicę. Przekonała się, że strzelanie to ciekawe doświadczenie.
  • Perfekcyjny rzut do kosza Ripley w „Obcy: Przebudzenie”, kiedy aktorka wyrzuciła piłką zza siebie i trafiła do kosza za pierwszym razem, był wielkim zaskoczeniem dla wszystkich obecnych na planie. W tym Rona Perlmana, który swoją reakcją prawie zepsuł scenę.
  • W jednym z amerykańskich kin, gdzie trwała emisja „Obcego”, osoba sprzedająca bilety została stratowana przez wybiegających z kina przerażonych i spanikowanych widzów, którzy nie doczekali końca projekcji.
  • „Nostromo” znaczy po łacinie: „obcy”.
  • Wnętrzności martwego pasożyta zrobiono ze świeżej małży.
  • Rola Ellen Ripley została napisana z myślą o mężczyźnie. Ale jeden z producentów zasugerował, żeby zmienić reguły gatunku i w roli głównej bohaterki osadzić kobietę. Ridley Scott podchwycił pomysł i tak narodziła się legenda kina.

 

 

OBCY w Metro
OBCY – 8. PASAŻER „NOSTROMO”, premiera 6 maja horror, sci-fi | USA | 1979 reż. Ridley Scott wyst. Tom Skerrit, Sigourney Weaver

OBCY – DECYDUJĄCE STARCIE, premiera 13 maja horror, sci-fi | USA | 1986 reż. James Cameron wyst. Sigourney Weaver, Bill Paxton, Michael Biehn

OBCY 3, premiera 20 maja horror, sci-fi | USA | 1992 reż. David Fincher wyst. Sigourney Weaver ,Charles S. Dutton, Pete Postlethwaite

OBCY: PRZEBUDZENIE, premiera 27 maja horror, sci-fi | USA | 1997 reż. Jean-Pierre Jeunet wyst. Sigourney Weaver, Winona Ryder, Ron Perlman

Czytaj dalej. Kliknij!

TTV

Discovery Communications przejmuje TVN

Discovery Communications ogłosiło dzisiaj zakończenie przejęcia firmy Scripps Networks Interactive właściciela telewizji TVN. Co to w praktyce oznacza dla widzów?

Dawid Propolis

Opublikowano

on

Discovery Channel przejmuje TVN

Discovery Communications ogłosiło dzisiaj zakończenie przejęcia firmy Scripps Networks Interactive właściciela telewizji TVN.  Co to w praktyce oznacza dla widzów?

W Polsce będzie działać medialny gigant. Spółka Discovery (bo tak będzie nazywać się firma po połączeniu) będzie zarządzać kanałami TVN (TVN 24, TVN 7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Fabuła, iTVN, TTV), Discovery (Discovery Channel, Discovery Science itd.), DTX, Metro TV, TLC, HGTV, Food Network, Travel Channel i Eurosport oraz serwisami internetowymi (w tym popularnym player.pl). Łącznie firma będzie docierać do widzów w 220 krajach i terytoriach w 50 językach. Rocznie wyprodukuje ponad 8 tysięcy godzin własnych produkcji.

– Dzisiaj stajemy się jeszcze silniejszą i bardziej zdywersyfikowaną firmą medialną, do której należy portfolio marek telewizyjnych cieszących się uznaniem na całym świecie. – powiedział David Zaslav, President i CEO w Discovery. „Jako wiodący koncern medialny, nowe Discovery będzie bawić, edukować i inspirować widzów na całym świecie poprzez wszystkie platformy. Co więcej, reklamodawcom i dystrybutorom zaoferujemy nowe możliwości dotarcia do najbardziej pożądanych grup docelowych, na niespotykaną dotąd skalę. Dzięki fuzji stworzymy też zupełnie nową wartość dla wszystkich naszych interesariuszy.

W ramach globalnej transakcji, Discovery stało się nowym właścicielem TVN, należącej do SNI wiodącej grupy medialnej w Polsce.

Od ponad 20 lat Discovery i TVN dostarczają polskim widzom najwyższej jakości rozrywki i pomagają im poznawać otaczający świat. Z podziwem obserwowałam rozwój TVN i bardzo się cieszę, że odtąd będziemy już wspólnie inspirować widzów w Polsce. W tej chwili otwiera się przed nami wiele możliwości. Będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby odbiorców i partnerów, wykorzystując potencjał telewizji linearnej oraz innych platform – podkreśliła Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA.

– Zakończenie transakcji połączenia Scripps Networks Interactive z Discovery Communications to niezwykle ważny moment w historii TVN. Będąc częścią nowej globalnej organizacji, mamy szansę promować polskie osiągnięcia telewizyjne na całym świecie. Jestem przekonany, że z naszym doświadczeniem i potencjałem produkcyjnym, sprawdzonymi partnerami oraz charyzmatycznymi gwiazdami, TVN będzie odgrywał ważną rolę w strategii nowej firmy. Jesteśmy dumni, że możemy połączyć się ze znakomitym zespołem Discovery i zacząć razem tworzyć nową jakość w produkcji treści telewizyjnych. – powiedział Jim Samples, prezes zarządu i dyrektor zarządzający TVN S.A.

Polska od wielu lat była ważnym rynkiem dla Discovery, a Warszawa strategiczną lokalizacją dla całego regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), który jest zarządzany przez Polkę, Katarzynę Kieli. Polska jest obecnie jednym z najważniejszych dla Discovery rynków na świecie oraz najważniejszym rynkiem w regionie EMEA.

Od redakcji. Jak zmiana wpłynie na polski rynek? Powstanie ogromny gigant, który będzie mógł produkować treści dopasowane do różnych grup widzów oraz dysponujący wielkim budżetem. Nowa firma może jeszcze skuteczniej walczyć o prawa filmowe, sportowe oraz produkować wymagające finansowo widowiska. Widzowie mogą również spodziewać się zmian na antenie w postaci zmodyfikowanych ramówek swoich ulubionych kanałów. Z dużym prawdopodobieństwem nowa firma nie będzie rozwijać równolegle stacji posiadających zbliżony profil np. TLC i TVN Style. Obecność TVN i Eurosport w jednej rodzinie może również oznaczać obecność sportu na tzw. “otwartej antenie”, która jest dostępna za darmo w DVB-T. Jakie zmiany rzeczywiście planuje Discovery względem Polski i TVN? O tym przekonamy się w ciągu najbliższych miesięcy.

Czytaj dalej. Kliknij!

Metro

Cyfrowy detoks. 90 dni bez internetu w Metro TV

Siecioholizm to realne zagrożenie wynikające z życia w świecie zdominowanym przez urządzenia mobilne i Internet. Nawet, jeśli nie czytasz tego tekstu na ekranie smartfona, urządzenie jest pewnie w zasięgu Twojego wzroku. Głód dostarczanych przez stałe łącze treści może świadczyć o uzależnieniu. Właśnie dlatego coraz więcej ludzi na całym świecie świadomie odłącza się od sieci i decyduje się na cyfrowy detoks. Tego wyzwania podjął się również Pierre-Olivier Labbé, reżyser dokumentu „Cyber detoks. 90 dni bez Internetu”. 

Dawid Propolis

Opublikowano

on

Cyfrowy detoks - Metro TV

Siecioholizm to realne zagrożenie wynikające z życia w świecie zdominowanym przez urządzenia mobilne i Internet. Nawet, jeśli nie czytasz tego tekstu na ekranie smartfona, urządzenie jest pewnie w zasięgu Twojego wzroku. Głód dostarczanych przez stałe łącze treści może świadczyć o uzależnieniu. Właśnie dlatego coraz więcej ludzi na całym świecie świadomie odłącza się od sieci i decyduje się na cyfrowy detoks. Tego wyzwania podjął się również Pierre-Olivier Labbé, reżyser dokumentu „Cyber detoks. 90 dni bez Internetu”. 

Francuski reżyser, zachęcony hasłami digitalowej kontrkultury, postanowił przeprowadzić na sobie doświadczenie i na 90 dni zrezygnować z Internetu, który dotychczas pełnił fundamentalną rolę w jego życiu zawodowym i towarzyskim. „Codziennie odbieram 80 e-maili, 4 godziny spędzam na Facebooku, stale korzystam ze Skype’a, Twittera i Snapchata” – przyznaje. Jak sam twierdzi, smartfon jest jego najlepszym przyjacielem i pozwala mu być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się na świecie. Przeprowadzenie cyfrowego detoksu wiązało się dla niego nie tylko ze zmianą przyzwyczajeń, ale również z rezygnacją z wygody pracy zdalnej. W ten sposób pragnął odnowić kontakt ze światem rzeczywistym i odbudować relacje międzyludzkie, osłabione przez cyber-uzależnienie.

Doświadczenie Pierre’a-Oliviera stanowiło materiał do jego dokumentu „Cyfrowy detoks. 90 dni bez Internetu”. Szukając sposobu na zachowanie równowagi między życiem online i offline, udał się między innymi do Doliny Krzemowej, inkubatora internetowych potęg, gdzie narodziła się idea cyfrowego detoksu. To właśnie tam, wśród założycieli Google’a, Facebooka i Twittera powstał ruch, który ma zapobiegać nadużywaniu urządzeń mobilnych i Internetu.

Nie tylko uzależnieni, ale także osoby świadome potencjalnego zagrożenia, postanawiają co jakiś czas profilaktycznie „oczyścić się” i zaznać życia w 100% offline. Czasami na dzień lub tydzień, a czasami na całe miesiące. Z dokumentu dowiadujemy się, że nawet Randi Zuckerberg, była kierowniczka marketingu Facebooka i siostra jego założyciela, zachęca do regularnego odłączenia się. Sama deklaruje, że codziennie robi sobie kilkugodzinne przerwy od Internetu, żeby spędzić ten czas w prawdziwym życiu i zadbać o relacje z rodziną czy przyjaciółmi. „Minęły czasy, gdy po pracy wyłączało się komputer. Teraz dzięki smartfonom nigdy jej nie kończymy i do późnej nocy odpowiadamy na służbowe e-maile.” – tłumaczy w „Cyfrowym detoksie. 90 dni bez Internetu”– „Trudno się uporać z wielką ilością informacji, które nieustannie wymieniamy.”

Podczas digitalowej abstynencji Pierre-Olivier spotkał wielu ekspertów. Odwiedził m.in. wolną od smartfonów i komputerów szkołę czy południowokoreańską klinikę specjalizująca się w leczeniu cyber-uzależnienia. Od stosowanych tam metod odwykowych z użyciem impulsów elektrycznych włos się jeży na głowie… Reżyser gotów był poddać się wszelkim rekomendowanym zabiegom, aby uwolnić się od internetowego nałogu.

„Cyfrowy detoks. 90 dni bez Internetu” w sobotę, 18 listopada o 16:45 w telewizji METRO.

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

Cyfrowy detoks - Metro TV

Cyfrowy detoks – Metro TV

 

Czytaj dalej. Kliknij!

Subskrybuj powiadomienia!

Bądź na bieżąco!
Reklama

Facebook

Reklama

Popularne