Bądźmy w kontakcie!

TVN Fabuła

Olivier Janiak z nowym programem w TVN FABUŁA

Dawid Propolis

Opublikowano

on

Olivier Janiak

Widzowie TVN Fabuła w zupełnie nowej odsłonie mogą zobaczyć Oliviera Janiaka. W sierpniu na antenie stacji zadebiutował jego autorski projekt, program o nazwie „Fabuluuz”.

„Fabuluuz” łączy ze sobą dwa światy – kulturę wysoką z kulturą masową, pokazuje różne formy sztuki, takie jak fotografia, film, muzyka czy rzeźba. Nazwa programu jest wariacją na temat angielskiego słowa: „Fabulous” (bajeczny, fantastyczny, rewelacyjny, wspaniały).

Pierwsza część nawiązuje do fabuły, a co za tym idzie do jej bohaterów, których historie są ciekawe i warte poznania. Druga część odnosi się do formy programu, która w swoim założeniu ma być luźna, lekka i nie pozbawiona dystansu. Gospodarz programu rozmawia z wyjątkowymi ludźmi o niebanalnych poglądach. Jego rozmówcami będą m.in.: Tomasz Schimscheiner, Mary Komasa, Adam Małysz, Mateusz Banasiuk, Krzysztof Czeczot.

„Fabuluuz” to kolejna autorska produkcja TVN Fabuła. Swoje programy o kinie i gwiazdach ekranu przygotowują tu również : Kinga Burzyńska, Dorota Wellman, Anna Wendzikowska i Andrzej Sołtysik.

„Fabuluuz” w TVN Fabuła, premiera w poniedziałki o godz.20:00.

Od niedawna w redakcji tvdzis.pl. Uwielbia wszystko co związane z nowymi technologiami. W telewizji lubi reality show oraz programy rozrywkowe.

Kliknij, aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

TTV

Discovery Communications przejmuje TVN

Discovery Communications ogłosiło dzisiaj zakończenie przejęcia firmy Scripps Networks Interactive właściciela telewizji TVN. Co to w praktyce oznacza dla widzów?

Dawid Propolis

Opublikowano

on

Discovery Channel przejmuje TVN

Discovery Communications ogłosiło dzisiaj zakończenie przejęcia firmy Scripps Networks Interactive właściciela telewizji TVN.  Co to w praktyce oznacza dla widzów?

W Polsce będzie działać medialny gigant. Spółka Discovery (bo tak będzie nazywać się firma po połączeniu) będzie zarządzać kanałami TVN (TVN 24, TVN 7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Fabuła, iTVN, TTV), Discovery (Discovery Channel, Discovery Science itd.), DTX, Metro TV, TLC, HGTV, Food Network, Travel Channel i Eurosport oraz serwisami internetowymi (w tym popularnym player.pl). Łącznie firma będzie docierać do widzów w 220 krajach i terytoriach w 50 językach. Rocznie wyprodukuje ponad 8 tysięcy godzin własnych produkcji.

– Dzisiaj stajemy się jeszcze silniejszą i bardziej zdywersyfikowaną firmą medialną, do której należy portfolio marek telewizyjnych cieszących się uznaniem na całym świecie. – powiedział David Zaslav, President i CEO w Discovery. „Jako wiodący koncern medialny, nowe Discovery będzie bawić, edukować i inspirować widzów na całym świecie poprzez wszystkie platformy. Co więcej, reklamodawcom i dystrybutorom zaoferujemy nowe możliwości dotarcia do najbardziej pożądanych grup docelowych, na niespotykaną dotąd skalę. Dzięki fuzji stworzymy też zupełnie nową wartość dla wszystkich naszych interesariuszy.

W ramach globalnej transakcji, Discovery stało się nowym właścicielem TVN, należącej do SNI wiodącej grupy medialnej w Polsce.

Od ponad 20 lat Discovery i TVN dostarczają polskim widzom najwyższej jakości rozrywki i pomagają im poznawać otaczający świat. Z podziwem obserwowałam rozwój TVN i bardzo się cieszę, że odtąd będziemy już wspólnie inspirować widzów w Polsce. W tej chwili otwiera się przed nami wiele możliwości. Będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby odbiorców i partnerów, wykorzystując potencjał telewizji linearnej oraz innych platform – podkreśliła Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA.

– Zakończenie transakcji połączenia Scripps Networks Interactive z Discovery Communications to niezwykle ważny moment w historii TVN. Będąc częścią nowej globalnej organizacji, mamy szansę promować polskie osiągnięcia telewizyjne na całym świecie. Jestem przekonany, że z naszym doświadczeniem i potencjałem produkcyjnym, sprawdzonymi partnerami oraz charyzmatycznymi gwiazdami, TVN będzie odgrywał ważną rolę w strategii nowej firmy. Jesteśmy dumni, że możemy połączyć się ze znakomitym zespołem Discovery i zacząć razem tworzyć nową jakość w produkcji treści telewizyjnych. – powiedział Jim Samples, prezes zarządu i dyrektor zarządzający TVN S.A.

Polska od wielu lat była ważnym rynkiem dla Discovery, a Warszawa strategiczną lokalizacją dla całego regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), który jest zarządzany przez Polkę, Katarzynę Kieli. Polska jest obecnie jednym z najważniejszych dla Discovery rynków na świecie oraz najważniejszym rynkiem w regionie EMEA.

Od redakcji. Jak zmiana wpłynie na polski rynek? Powstanie ogromny gigant, który będzie mógł produkować treści dopasowane do różnych grup widzów oraz dysponujący wielkim budżetem. Nowa firma może jeszcze skuteczniej walczyć o prawa filmowe, sportowe oraz produkować wymagające finansowo widowiska. Widzowie mogą również spodziewać się zmian na antenie w postaci zmodyfikowanych ramówek swoich ulubionych kanałów. Z dużym prawdopodobieństwem nowa firma nie będzie rozwijać równolegle stacji posiadających zbliżony profil np. TLC i TVN Style. Obecność TVN i Eurosport w jednej rodzinie może również oznaczać obecność sportu na tzw. “otwartej antenie”, która jest dostępna za darmo w DVB-T. Jakie zmiany rzeczywiście planuje Discovery względem Polski i TVN? O tym przekonamy się w ciągu najbliższych miesięcy.

Czytaj dalej. Kliknij!

TVN Fabuła

Andrzej Chyra w TVN Fabuła

Andrzej Chyra gosciem pierwszego odcinka “Szkoły filmowej” w TVN Fabuła.

Magdalena Pełek

Opublikowano

on

Szkoła filmowa, Andrzej Chyra, Kinga Burzyńska, TVN Fabula

Andrzej Chyra gosciem pierwszego odcinka “Szkoły filmowej” w TVN Fabuła.

„Szkoła filmowa” to zapis niezwykłych rozmów, w trakcie których artyści opowiadają o kulisach swojej pracy, wspomnieniach z planów filmowych, osobach, które podziwiają i z którymi chcieliby pracować. W programie nie brakuje też wspomnień związanych z czasami, gdy sami uczęszczali do szkół filmowych. Dzięki magicznej atmosferze sali kinowej i klimatowi stworzonemu przez prowadzącą Kingę Burzyńską, widzowie mogą przenieść się w świat srebrnego ekranu i odkryć go z nieznanej dotąd strony.

Dziennikarka Kinga Burzyńska na swoim koncie ma niezliczoną ilość wywiadów. Gwiazdy nie mają przed nią tajemnic. Tym razem na wprost Kingi usiądą największe osobowości polskiego kina i teatru, a prowadząca skutecznie wypyta ich o historie związane z aktorstwem.

Gościem pierwszego odcinka będzie aktor Andrzej Chyra. Co zdradzi swojej rozmówczyni?

W kolejnych odcinkach zobaczymy Jerzego Stuhra, Jowitę Budnik i Wojciecha Pszoniaka.

PREMIERA 18 STYCZNIA, CZWARTEK, GODZ. 11.00

Czytaj dalej. Kliknij!

TVN Fabuła

TVN Fabuła: Jesienne wieczory z Bridget Jones

W listopadzie dni stają się coraz krótsze, po zmroku jest chłodno i nieprzyjemnie, a nastrój zdecydowanie się pogarsza. TVN Fabuła rozpoczyna walkę z jesiennym przygnębieniem, zapewniając widzom odpowiednie towarzystwo. Spotkanie z Bridget Jones –  najzabawniejszą trzydziestką z nadwagą, słabością do papierosów i drinków już 3 i 4 listopada „Dzienniku Bridget Jones”  i „Bridget Jones: w pogoni za rozumem”.

Magdalena Pełek

Opublikowano

on

W listopadzie dni stają się coraz krótsze, po zmroku jest chłodno i nieprzyjemnie, a nastrój zdecydowanie się pogarsza. TVN Fabuła rozpoczyna walkę z jesiennym przygnębieniem, zapewniając widzom odpowiednie towarzystwo. Spotkanie z Bridget Jones –  najzabawniejszą trzydziestką z nadwagą, słabością do papierosów i drinków już 3 i 4 listopada „Dzienniku Bridget Jones”  i „Bridget Jones: w pogoni za rozumem”.

Ekranizacje bestsellerowych powieści Helen Fielding, z udziałem Renée Zellweger, Hugh Granta i Colina Firth, to najskuteczniejszy sposób na poprawę humoru! „Dziennik Bridget Jones” opowiada o życiu singielki po trzydziestce. Bridget wierzy, że wszystko się zmieni, gdy tylko zrzuci kilka kilogramów, przestanie palić, osiągnie wewnętrzną równowagę i pozna odpowiedzialnego mężczyznę. Jej droga do doskonałości jest niezwykle wyboista, zabawna i pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji.

„Bridget Jones: w pogoni za rozumem” to powrót czarującej, autentycznej i bez końca poszukującej szczęścia bohaterki. Choć singielką już nie jest, nadal walczy z krągłościami, skłonnością do używek i przeciwnościami losu.

Bridget Jones to niewątpliwie symbol współczesnej kobiety, która nieustannie zmaga się z nadwagą, nałogami  i mężczyznami. Nikt tak jak ona nie potrafi wprowadzić każdego widza w dobry humor.

„Dziennik Bridget Jones”w TVN Fabuła już 3 listopada o 21:00.

„Bridget Jones: w pogoni za rozumem” 4 listopada o 21:00.

Czytaj dalej. Kliknij!

Subskrybuj powiadomienia!

Bądź na bieżąco!
Reklama

Facebook

Reklama

Popularne