Bądźmy w kontakcie!

TLC

“Salon sukien ślubnych Goka” już w maju w TLC!

Uwielbiany brytyjski stylista i projektant Gok Wan przyjechał do naszego kraju, aby pomóc przyszłym pannom młodym w wyborze ich jedynej i wymarzonej sukni ślubnej.

Daniel Pietrzykowski

Opublikowano

on

Salon Sukien Ślubnych Goka (fot. TVN)

Uwielbiany brytyjski stylista i projektant Gok Wan przyjechał do naszego kraju, aby pomóc przyszłym pannom młodym w wyborze ich jedynej i wymarzonej sukni ślubnej.

Gok uwielbia Polskę!

Mamy niesamowite szczęście! Polska to poza Wielką Brytanią jedyne miejsce na świecie, gdzie Gok nagrywa swoje programy. Jego charyzma, temperament, wiedza i doświadczenie to cechy, które na pewno przydadzą się każdej narzeczonej przy podejmowaniu decyzji o stroju na jeden z najważniejszych dni w jej życiu. Premiera pierwszego odcinka już 7 maja w telewizji TLC!

Nikt tak jak Gok Wan nie potrafi znaleźć drogi do serca kobiety, podpowiedzieć co pasuje do jej osobowości i co jest dobre do konkretnej figury. Ten słynny pasjonat mody ma także unikalny dar tworzenia fantastycznych kreacji, w których jeden drobny szczegół sprawia, że jego podopieczne od razu czują się wyjątkowo.

Sprawdź co słychać na naszym Facebooku! 

W każdym odcinku programu „Salon sukien ślubnych Goka” prowadzący pomoże dwóm bohaterkom, które opowiedzą mu o swoich idealnych sukniach ślubnych. Gok Wan przygotuje dla nich po trzy propozycje. Tylko czy panny młode go posłuchają? Tu liczy się jeszcze zdanie rodziny, teściowej i przyjaciółek. Jedno jest pewne – emocje gwarantowane!

Salon Sukien Ślubnych Goka (fot. TVN)

 

Dwie bohaterki

Już 7 maja widzowie poznają Karinę – blogerkę, mamę 3-letniej Laury i żonę Piotra – pierwszego oficera statku. Po ślubie cywilnym, który odbył się kilka lat temu, małżeństwo czeka piękna uroczystość kościelna w Trójmieście. Nie wszystko zawsze układało się tak jak chcieli. Panna młoda przeszła już trzydzieści cztery operacje z powodu choroby nowotworowej. Mimo wszystko nie poddaje się, jest ciekawa życia i nie może już doczekać się dnia, w którym założy wymarzoną suknię ślubną! Czy Gok pomoże jej spełnić to pragnienie?

Drugą bohaterką premierowego odcinka będzie Marta, która od lat jest wielką fanką brytyjskiego stylisty. Jako nastolatka oglądała jego programy i dzięki niemu zrozumiała, że nie tylko kobiety o figurze modelki mogą wyglądać pięknie. Przyszła panna młoda pracuje w banku jako analityk. Ze swoim narzeczonym Sergiejem poznali się przez przypadek na imprezie. Od dwóch lat są nierozłączni i planują kameralne przyjęcie weselne pod Warszawą. Marta bardzo polega na zdaniu swojej mamy. Czy wybrana przez przyszłą pannę młodą suknia zostanie zaakceptowana przez tak ważną dla niej osobę?

Program „Salon sukien ślubnych  Goka” jest oparty na amerykańskim formacie „Say Yes To The Dress”. Pierwszy odcinek będzie można oglądać prapremierowo na antenie TVN. Kolejne odcinki w TLC, od 7 maja w każdy wtorek o godz. 21.30.

 

PRAPREMIERA: TVN, 27 KWIETNIA, GODZ. 15.00

PREMIERA: TLC, 7 MAJA, WTOREK, GODZ. 21.30

Stefano Terrazzino po raz kolejny pomoże Polkom wybrać wymarzone suknie ślubne

 

współpracownik tvdzis.pl Interesuje się fotografią, filmami oraz telewizją. Jestem fanem House of Cards, Strangers Things, ER, Boston Legal i Modern Family.

Kliknij, aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

TVN Style

Izabela Janachowska dołączyła do TLC! Odchodzi z TVN Style?!

Twarzą TLC została właśnie Izabela Janachowska, która jesienią poprowadzi w tej stacji aż dwa nowe programy o tematyce ślubnej. Czy to oznacza, że nie zobaczymy już Izy w TVN Style?

Magdalena Pełek

Opublikowano

on

Twarzą TLC została właśnie Izabela Janachowska, która jesienią poprowadzi w tej stacji aż dwa nowe programy o tematyce ślubnej. Czy to oznacza, że nie zobaczymy już Izy w TVN Style?

W pierwszym nowym programie w TLC Izabela udowodni, że kobieta w każdym rozmiarze może wyglądać pięknie i wyjątkowo w dniu swojego ślubu. Bohaterkami produkcji „Panny młode ponad miarę” będą narzeczone, które niekoniecznie mają figurę modelki. Przez obfity biust, dużą pupę czy okrągłe kształty trudno im znaleźć suknię ślubną, w której będą wyglądały i czuły się dobrze. Izabela Janachowska razem z konsultantkami podpowie im jak podkreślić atuty i ukryć niedoskonałości. Wspólnie wybiorą tę jedyną i niepowtarzalną suknię, w której panna młoda poczuje się jak milion dolarów.

Wiele par nie spodziewa się, ile szczegółów trzeba zaplanować na kilka tygodni przed ceremonią. Wystrój sali, bukiet, pierwszy taniec, upominki dla gości, samochód, stroje, menu, winietki czy fryzura panny młodej to tylko niektóre z punktów w kalendarzu ślubnym przyszłego małżeństwa. Jak się w tym wszystkim odnaleźć i nie zwariować? Wystarczy wezwać Izabelę Janachowską, która na organizacji wesel zna się jak mało kto. Dzięki niej państwo młodzi będą w stanie zapanować nad chaosem przygotowań, a dzień ślubu będzie dokładnie taki, jaki sobie wymarzyli w programie “Ślub Marzeń”

Wszystkich fanów programów Izy w TVN Style uspokajamy. Prowadząca nie zniknie z anteny – wręcz przeciwnie, będzie współpracować z dwoma kanałami równocześnie, a nowe odcinki ulubionych programów trafią również do Style.

Po pierwsze uwielbiam nowe wyzwania, a po drugie- śluby. Praca dla stacji, która na świecie rozsławiła takie tytuły jak “Salon sukien ślubnych”, “Moje wielkie cygańskie wesele”, “Panny Młode XXL” czy “Wesele na każdą kieszeń” to dla mnie spełnienie marzeń. Globalny zasięg (kanał jest dostępny aż w 170 krajach, co czyni go najpopularniejszą stacją o tematyce lifestyle’owej na świecie ) pozwoli mi, mam nadzieję, na dzielenie się moją pasją również z ludźmi spoza Polski. WOW! – napisała na swoim blogu www.wedding-dream.pl Iza.

Przypomnijmy, że właścicielem stacji TLC jest Discovery, który zakupił niedawno kanały TVN. Prawdopodobnie już wkrótce czeka nas więcej efektów współpracy między dwoma stacjami tv.

Czytaj dalej. Kliknij!

TTV

Discovery Communications przejmuje TVN

Discovery Communications ogłosiło dzisiaj zakończenie przejęcia firmy Scripps Networks Interactive właściciela telewizji TVN. Co to w praktyce oznacza dla widzów?

Dawid Propolis

Opublikowano

on

Discovery Channel przejmuje TVN

Discovery Communications ogłosiło dzisiaj zakończenie przejęcia firmy Scripps Networks Interactive właściciela telewizji TVN.  Co to w praktyce oznacza dla widzów?

W Polsce będzie działać medialny gigant. Spółka Discovery (bo tak będzie nazywać się firma po połączeniu) będzie zarządzać kanałami TVN (TVN 24, TVN 7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Fabuła, iTVN, TTV), Discovery (Discovery Channel, Discovery Science itd.), DTX, Metro TV, TLC, HGTV, Food Network, Travel Channel i Eurosport oraz serwisami internetowymi (w tym popularnym player.pl). Łącznie firma będzie docierać do widzów w 220 krajach i terytoriach w 50 językach. Rocznie wyprodukuje ponad 8 tysięcy godzin własnych produkcji.

– Dzisiaj stajemy się jeszcze silniejszą i bardziej zdywersyfikowaną firmą medialną, do której należy portfolio marek telewizyjnych cieszących się uznaniem na całym świecie. – powiedział David Zaslav, President i CEO w Discovery. „Jako wiodący koncern medialny, nowe Discovery będzie bawić, edukować i inspirować widzów na całym świecie poprzez wszystkie platformy. Co więcej, reklamodawcom i dystrybutorom zaoferujemy nowe możliwości dotarcia do najbardziej pożądanych grup docelowych, na niespotykaną dotąd skalę. Dzięki fuzji stworzymy też zupełnie nową wartość dla wszystkich naszych interesariuszy.

W ramach globalnej transakcji, Discovery stało się nowym właścicielem TVN, należącej do SNI wiodącej grupy medialnej w Polsce.

Od ponad 20 lat Discovery i TVN dostarczają polskim widzom najwyższej jakości rozrywki i pomagają im poznawać otaczający świat. Z podziwem obserwowałam rozwój TVN i bardzo się cieszę, że odtąd będziemy już wspólnie inspirować widzów w Polsce. W tej chwili otwiera się przed nami wiele możliwości. Będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby odbiorców i partnerów, wykorzystując potencjał telewizji linearnej oraz innych platform – podkreśliła Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA.

– Zakończenie transakcji połączenia Scripps Networks Interactive z Discovery Communications to niezwykle ważny moment w historii TVN. Będąc częścią nowej globalnej organizacji, mamy szansę promować polskie osiągnięcia telewizyjne na całym świecie. Jestem przekonany, że z naszym doświadczeniem i potencjałem produkcyjnym, sprawdzonymi partnerami oraz charyzmatycznymi gwiazdami, TVN będzie odgrywał ważną rolę w strategii nowej firmy. Jesteśmy dumni, że możemy połączyć się ze znakomitym zespołem Discovery i zacząć razem tworzyć nową jakość w produkcji treści telewizyjnych. – powiedział Jim Samples, prezes zarządu i dyrektor zarządzający TVN S.A.

Polska od wielu lat była ważnym rynkiem dla Discovery, a Warszawa strategiczną lokalizacją dla całego regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), który jest zarządzany przez Polkę, Katarzynę Kieli. Polska jest obecnie jednym z najważniejszych dla Discovery rynków na świecie oraz najważniejszym rynkiem w regionie EMEA.

Od redakcji. Jak zmiana wpłynie na polski rynek? Powstanie ogromny gigant, który będzie mógł produkować treści dopasowane do różnych grup widzów oraz dysponujący wielkim budżetem. Nowa firma może jeszcze skuteczniej walczyć o prawa filmowe, sportowe oraz produkować wymagające finansowo widowiska. Widzowie mogą również spodziewać się zmian na antenie w postaci zmodyfikowanych ramówek swoich ulubionych kanałów. Z dużym prawdopodobieństwem nowa firma nie będzie rozwijać równolegle stacji posiadających zbliżony profil np. TLC i TVN Style. Obecność TVN i Eurosport w jednej rodzinie może również oznaczać obecność sportu na tzw. “otwartej antenie”, która jest dostępna za darmo w DVB-T. Jakie zmiany rzeczywiście planuje Discovery względem Polski i TVN? O tym przekonamy się w ciągu najbliższych miesięcy.

Czytaj dalej. Kliknij!

TLC

Agata Młynarska w roli sprzedawcy! Nowa praca dziennikarki?

Jedno z największych wydarzeń w kalendarzu mody, spektakularne i elektryzujące cały świat show Victoria’s Secret będzie można obejrzeć już 6 stycznia w telewizji TLC. Z tej okazji w warszawskim sklepie marki pojawiła się jej fanka, a jednocześnie dyrektor rozwoju TLC – Agata Młynarska.

Dawid Propolis

Opublikowano

on

Agata Młynarska doradzała Klientkom sklepu Victoria's Secret (fot. TLC)

Jedno z największych wydarzeń w kalendarzu mody, spektakularne i elektryzujące cały świat show Victoria’s Secret będzie można obejrzeć już 6 stycznia w telewizji TLC. Z tej okazji w warszawskim sklepie marki pojawiła się jej fanka, a jednocześnie dyrektor rozwoju TLC – Agata Młynarska.

Dziennikarka spotkała się z wielbicielkami Victoria’s Secret, rozmawiała z nimi o emocjach związanych z wyjątkowym pokazem, a także doradzała w wyborze ich ulubionej bielizny. W wyniku współpracy telewizji TLC i marki, która jest obiektem pożądania niejednej kobiety, przygotowano dla klientów sklepu specjalną promocję. Agata Młynarska zachęcała do oglądania pokazu oraz spotkała się z laureatką konkursu Victoria’s Secret i telewizji TLC.

Agata Młynarska ostatnio zaskoczyła nie tylko fanki TLC, ale także Victoria’s Secret. Osobiście pojawiła się w sklepie, aby obejrzeć co ta światowej sławy marka ma do zaoferowania po ostatnim pokazie. A także, ku zaskoczeniu wszystkich, wejść w rolę specjalistki. Wykorzystując swoje kobiece oko, gust, a także niebywałą zdolność do wydobywania z kobiet odwagi do bycia sobą – doradzała i uczestniczyła w wyborach wymarzonej bielizny. Dla dziennikarki, która osobiście jest fanką marki Victoria’s Secret nie było to trudne zadanie. Dla widzek TLC przygotowano dedykowaną promocję. Do każdego zakupu za określoną kwotę i podanie hasła „TLC” klientki mogą liczyć na miły upominek. Tego dnia klientki otrzymywały go z rąk samej Agaty Młynarskiej.

Agata Młynarska doradzała Klientkom sklepu Victoria's Secret (fot. TLC)

Agata Młynarska doradzała Klientkom sklepu Victoria’s Secret (fot. TLC)

O POKAZIE

To już 22 drugie show bieliźniarskiej marki w historii. Tym razem odbyło się w Szanghaju. Jego organizatorzy niezmienne zaskakują gości i widzów na całym świecie. Miniony pokaz można obejrzeć w 190 krajach, w tym także w Polsce! Wszystko za sprawą telewizji TLC, która jako pierwszy polski nadawca umożliwi swoim odbiorcom dostęp do tego szczególnego wydarzenia. Poprzedni pokaz zgromadził przed telewizorami 800 milionów ludzi z całego świata. Unikalność show polega na połączeniu mody, fantazji i rozrywki. Nie brak w nim także licznych wywiadów na różowym dywanie, prezentacji topowych modelek, kulis produkcji oraz spektakularnych występów muzycznych.

Jak co roku, tak i w tym oczy całego modowego świata skierowane były na jedyny w swoim rodzaju pokaz Victoria’s Secret. Tym razem Aniołki przeniosły się do Chin, aby zaprezentować niezwykłą kolekcję, w tym olśniewający Fantasy Bra wart 2 miliony dolarów! To unikatowy model biustonosza zaprojektowany przez uznanego jubilera Mouawad, zdobiony diamentami, żółtymi szafirami i niebieskim topazem. Całość składa się z 6000 kamieni, które zostały osadzone w 18 karatowym złocie. Wykonanie Champagne Nights Fantasy Bra zajęło aż 350 godzin Odsłonięcie prawdziwego dzieła sztuki zawsze stanowi kulminacyjny moment pokazu.  W tym roku przygotowano także specjalną kolekcję we współpracy z kreatywnym dyrektorem Balmain – Olivierem Rousteingiem.

WSZYSTKO CO MUSISZ WIEDZIEĆ O VICTORIA’S SECRET

Tegoroczny pokaz miał największą dotychczasową widownię. Na żywo show oglądało około 3 tysiące gości, obserwując pięćdziesiąt pięć piękności pochodzących z różnych zakątków globu. Nie zabrakło takich znanych nazwisk jak Adriana Lima, Lily Aldridge, Alessandra Ambrossio, Candice Swanepoel czy Behati Prinsloo. Marka postawiła także na nowe twarze, które uświetniły wielkie show. Wszystkie panie biorące udział w pokazie mają ponad 143 miliony obserwatorów na Instagramie! To było spektakularne show, które było pierwszym tego typu wydarzeniem tej marki w Azji. Victoria’s Secret postawiła także na regionalne akcenty i zaprosiła do współpracy większą ilość modelek chińskiego pochodzenia. W tegoroczne przygotowanie kobiet do pokazu zaangażowanych było 27 fryzjerów, 32 wizażystów i 11 manikiurzystów. Na tą okoliczność zużyto 70 butelek flagowego zapachu perfum Victoria’s Secret oraz taką samą ilość balsamów do ciała. 520 produktów do ust, a także 75 butelek lakierów do paznokci. Aniołki zaprezentowały 88 kompletów bielizny, z czego aż 23 stylizacje utrzymane były w stylu Punk Angel.

Jak przebiegł najbardziej widowiskowy pokaz w roku? Oglądaj koniecznie Victoria’s Fashion Show 2017 tylko w telewizji TLC już 6 stycznia 2018 r .

Czytaj dalej. Kliknij!

Subskrybuj powiadomienia!

Bądź na bieżąco!
Reklama

Facebook

Reklama

Popularne