TVP TVP 1 TVP INFO Oglądalność

TVP liderem podczas Światowych Dni Młodzieży

TVP

Rekordowe wyniki TVP INFO, TVP1 najlepsza pod względem udziałów, stała wysoka oglądalność „Wiadomości” – Telewizja Polska, oficjalny nadawca Światowych Dni Młodzieży, gromadzi największą widownię.

Wysoka pozycja TVP1 i TVP INFO potwierdza, że stacje TVP są zawsze wybierane przez widzów w czasie ważnych wydarzeń politycznych, społecznych czy religijnych.

W drugim dniu wizyty w Polsce Papieża Franciszka (28 lipca), relacjonująca to wydarzenie TVP1 została liderem na rynku udziałów w grupie 4+ oraz w komercyjnej 16–59. Wśród ogółu badanych TVP1 uzyskała 13,7 proc. udziałów, a w grupie komercyjnej – 11,35 proc. Wysokie czwarte miejsce zajęła także TVP INFO, która z udziałami na poziomie 8,1 proc. w grupie 4+ i 5,1 proc. w grupie 16–59 lat, znacznie wyprzedziła TVN24. Był to najlepszy wynik TVP INFO w tym roku oraz drugi w historii TVP INFO jako samodzielnego kanału informacyjnego (od 1 września 2013 r.). „Okazuje się, że ciężka praca całego zespołu przynosi efekty i z tego się bardzo cieszę” – mówi Piotr Lichota, dyrektor TVP INFO.

Wśród najchętniej oglądanych programów dominują programy informacyjne i relacje ze Światowych Dni Młodzieży. Najwięcej widzów zgromadziły we wtorek (26 lipca) „Wiadomości” (3 mln widzów) oraz czwartkowa transmisja powitania papieża Franciszka na Błoniach w TVP1 (2 mln 317 tys.) i studio ŚDM w TVP1 o godz. 20:08 (2 mln 249 tys.).

Powiązane artykuły

Marcin Gortat uczestnikiem programu „Jaka to melodia?”

Dawid Propolis

TVN FABUŁA bije rekordy oglądalności

Dawid Propolis

“Nasza niepodległa” – koncert już dziś wieczorem

Dawid Propolis